Uniwersytet Wrocławski – strategia marki

Uniwersytet Wrocławski – strategia marki

  • TaskStrategia marki organizacji

Marka została zbudowana dla Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach odświeżania wizerunku uczelni z okazji jej 300-lecia.

Zrealizowaliśmy następujące moduły:

  • Audyt sytuacji zastanej organizacji
  • Audyt systemu wizualnego organizacji
  • Strategia marki organizacji
  • Założenia komunikacji marki

Istotą marki jest wizerunek instytucji, która co do treści – reprezentuje tradycyjne wartości naukowe i intelektualne, co do formy – jest nowoczesna i przyjazna dla wszystkich grup odbiorców. Opiera się na wartościach: otwartość i tolerancja oraz prawda i wolność. Uniwersytet stwarza możliwości rozwoju intelektualnego dla każdego, niezależnie od różnic etnicznych i kulturowych.

  • Zobacz także System identyfikacji wizualnej UWr, zaprojektowany przez Matamorphosis Design.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *