Politechnika Świętokrzyska – strategia marki

Politechnika Świętokrzyska – strategia marki

  • TaskStrategia marki organizacji

Marka została zbudowana dla Politechniki Świętokrzyskiej jako wstęp do budowy systemu identyfikacji wizualnej.

Zrealizowaliśmy następujące moduły:

  • Audyt sytuacji zastanej organizacji
  • Audyt systemu wizualnego organizacji
  • Strategia marki organizacji

Istotą marki jest wizerunek instytucji, która, z jednej strony, jest kontynuatorem wielkiej tradycji – Szkoły Akademiczno-Górniczej (założonej przez St. Staszica pierwszej uczelni technicznej na ziemiach polskich), a z drugiej jej działalność ukierunkowana jest na odpowiedzialny i twórczy udział w procesie tworzenia nowoczesnego społeczeństwa w Polsce. Co ważne, uczelnia na bazie tradycyjnych kierunków inżynierskich widzi swój rozwój jako uczelnia typu uniwersyteckiego podejmująca także działania spoza dziedziny nauk technicznych.

Działalność edukacyjna

  • Zobacz także System identyfikacji wizualnej PŚ, zaprojektowany przez Matamorphosis Design.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *