Sosnowiec – strategia marki miasta

Sosnowiec – strategia marki miasta

Sosnowiec w sferze rozwoju przemysłowego dokonał rzeczy niezwykłej – całkowicie zrestrukturyzował dawną bazę swego przemysłu opartą na kopalniach i przemyśle ciężkim i rozwinął przemysł nowoczesnych technologii. Władze miasta dokonały także ogromnego wysiłku w rozwoju infrastruktury miasta. Jednak pojawił się problem, bowiem szeroka publiczność mimo wszystko zachowywała dawny, niekorzystny wizerunek miasta.

W wyniku dogłębnej analizy sytuacji zastanej miasta, wyodrębniliśmy najważniejsze kapitały promocyjne Sosnowca. Na ich podstawie zbudowaliśmy markę, której rdzeniem jest USP marki (wczesna metodologia MBC): Sosnowiec to aktywne centrum współpracy, które łączy ludzi, projekty i idee, inspirując do rozwoju. Streszcza to slogan: Sosnowiec. Łączy. Koncecpja ta zatem sprowadza się do idei miasta – łącznika,  które pozytywnie integruje wielość tradycji i postaw ludzi z obrębu aglomeracji górnośląskiej, różne projekty biznesowe i kulturalne – zawsze w perspektywie korzyści dla miasta i jego partnerów.

Dodatkowo, zbudowaliśmy strategie marki turystycznej SOSNOsfera.

Zob. powyżej film promocyjny Sosnowca. Przedstawia on – na poziomie reklamowym – naszą koncepcję promocyjną miasta.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *