SOSNOsfera – strategia marki turystycznej Sosnowca

SOSNOsfera – strategia marki turystycznej Sosnowca

Po zbudowaniu marki Sosnowiec – łączy, stworzyliśmy także markę turystyczną SOSNOsfera. Jest to marka w domenie biznes oraz turystyka-kultura. Marka została wyposażona w szereg produktów (wydarzeń) o charakterze biznesowym i kulturalnym oraz rekreacyjno – sportowym. Najważniejsze tu wydarzenia to:

  • SOSNOWIEC World Fusion – Music Festival – festiwal muzyczny łączący nowoczesną muzykę elektroniczna oraz muzyką etno (world)
  • SOSNOWIEC TechArt Festival – event łączący kulturę i sztukę industrialną
  • SILESIAconnections – festiwal łączący śląskie miasta
  • SOSNOWIEC NewSolutions – festiwal nowych technologii
  • Zawody o Puchar Trójkąta 3 Cesarzy – zawody triathlonowe

Jak widać wszystkie te wydarzenia opierają się na koncepcji łączenia, pośrednictwa.

Wszystkie produkty zostały szczegółowo zaplanowane, wraz z taktyką komunikacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *