Puławy – strategia marki miasta

Puławy – strategia marki miasta

placeit-Puławy
placeit-puławy2

Puławy to niewielkie miasto w województwie lubelskim. W 2008 roku władze miasta postanowiły zbudować Strategię Promocji, która miała wyprowadzić miasto z cienia, zwrócić na nie uwagę szerszej publiczności. Nasza agencja wygrała przetarg na wykonanie tego zadania.

W wyniku bardzo gruntownego procesu audytowo – analitycznego, ustaliliśmy kapitały promocyjne miasta. Za najważniejsze uznaliśmy związane z aktywnością mieszkańców oraz stosunkowo wysoką jakością życia w mieście. W związku z czym opracowaliśmy koncepcję marki: Puławy. Human City (co potem przełożono na: „Z myślą o człowieku”). DNA marki mówi, iż Puławy tworzą przestrzeń miejską w pełni odpowiadającą materialnym, psychologicznym i społecznym potrzebom mieszkańców. Pobudzają także warunki sprzyjające postawom prospołecznym i powstawaniu bogatych relacji międzyludzkich. Dzielą się innowacyjnymi osiągnięciami w zakresie humanizowania przestrzeni miejskiej z innymi miastami.

W praktyce oznacza to, że Puławy swoją promocję wiążą z procesami aktywizacji mieszkańców (partycypacja społeczna), humanizowaniem przestrzeni życiowych, pamiętając o ciekawej historii miasta związanej z polskim Oświeceniem. Zob. opis marki na tablicy poniżej.

Zob. Case study marki Puławy

Zob. Bilbord związany z promocją Puław

Następnie zbudowaliśmy osobne zestawy produktów promocyjnych dla:

Biorąc to wszystko pod uwagę, koncepcja promocji Puław jest niewątpliwie jedną z najbardziej zaawansowanych metodologicznie i wyrafinowanych strategii w Polsce.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *