Puławy – strategia marki turystycznej

Puławy – strategia marki turystycznej

Puławy – turyst2
Puławy – turyst
puławy-turyst_3

Po wykreowaniu marki Puławy. Z myślą o człowieku \ human city, zbudowaliśmy (osobne zlecenie) także moduł promocji skierowanej do turystów (segment promocji turystycznej). Marka zawiera wiele szczegółowych produktów, motywów, eventów. Najważniejsze są dwa produkty:

OŚWIECONE MIASTO

OŚWIECONE MIASTO

INSPIROWANY OŚWIECENIEM - FESTIWAL ŚWIATŁA. Mieszkańcy przygotowują fantazyjne oświetlenie miasta - dla gości z zewnątrz. Wszyscy się bawią w anturażu oświeceniowym.
INTER-OLIMPIADA

INTER-OLIMPIADA

INTEGRACYJNE ZAWODY SPORTOWE DLA RÓŻNYCH GRUP MARGINALIZOWANYCH oraz OSÓB W PEŁNI SPRAWNYCH.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *