Puławy – strategia marki społecznej

Puławy – strategia marki społecznej

Puławy – turyst
puławy-społ8
puławy-społ5
puławy-społ6
puławy-społ7

Po wykreowaniu marki Puławy. Z myślą o człowieku \ human city, zbudowaliśmy (osobne zlecenie) także moduł promocji skierowanej do mieszkańców miasta (segment promocji wewnętrznej). Obejmuje on cały kompleks produktów promocyjnych. Najważniejsze z nich to:

ARTYWACJE

ARTYWACJE

PUŁAWSKI FESTIWAL SZTUKI PUBLICZNEJ. Jest to kompleks wydarzeń, działań związanych z rozwojem sztuki w przestrzeni publicznej przez społeczność mieszkańców.
PLANETA DZIECI

PLANETA DZIECI

WIELOFUNKCYJNY PARK EDUKACYJNO-ROZRYWKOWY DLA DZIECI I MŁODZIEŻY.
PUŁAWOAKTYWNI

PUŁAWOAKTYWNI

PROGRAM AKTYWIZACJI OBYWATELSKIEJ. Obejmuje bardzo wiele codziennych działań mieszkańców.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *