Puławy – strategia marki gospodarczej

Puławy – strategia marki gospodarczej

puławy-marka-gosp1
puławy-gosp4
puławy-gosp3

Po wykreowaniu marki Puławy. Z myślą o człowieku \ human city, zbudowaliśmy (osobne zlecenie) także moduł promocji skierowanej do inwestorów i świata biznesu (segment promocji gospodarczej). Rdzeniem marki gospodarczej Puław jest, wykreowana przez nas, nowa kategoria: h-biznes, czyli human business. Chodzi o różne formy biznesu uprawianego z pozycji partnerstwa miedzy pracodawcami i pracobiorcami, a także szeroko rozumianą humanizację pracy. Marka obejmuje cały kompleks produktów promocyjnych. Najważniejsze z nich to:

PUŁAWSKIE FORUM H-BIZNESU

PUŁAWSKIE FORUM H-BIZNESU

JEDYNA TEGO RODZAJU IMPREZA W POLSCE Z ZAKRESU ROZWIĄZAŃ DOTYCZĄCYCH PRZYJAZNEGO ŚWIATA PRACY. Impreza ma mieć moduły: warsztatowy, konferencyjny, wystawienniczy.
CENTRUM H-BIZNESU

CENTRUM H-BIZNESU

INSTYTUCJA PROMUJĄCA 
H-BIZNES - zarówno na zewnątrz, jak i do wewnątrz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *