Open Hair – rebranding marki

Open Hair – rebranding marki

oh-stra3
oh-2014-2
oh-2014-1
oh-2014-3

W 2007 roku zbudowaliśmy strategie marki turystycznej Sieradza – Open Hair. Okazała się to – jak dotąd – najlepiej wdrożona nasza kreacja; a co za tym idzie – najlepiej znana (marka dostała wiele nagród). Przez siedem lat jej rozwoju zmienił się Sieradz; dokonaliśmy rebrandingu marki miasta. Chcąc zachować czołową pozycje marki Open Hair w sferze markowych produktów promocyjnych w Polsce, konieczne stało się także dokonanie jej rebrandingu. Dokonaliśmy tego w 2014 roku.

Zmianie uległy podstawy marki. Jej nowe DNA związane jest – nie jak dotąd z zabawą wokół włosów, ale z tworzeniem przez szerokie kręgi pasjonatów alternatywnej mody i urody. Esencja marki to: Marka OPEN HAIR to zabawa, edukacja i inspiracja wokół kreatywnego, współczesnego wyglądu, czyli kategorii: alternatywna uroda i moda – fryzury, makijaż, ubiór. Marka zatem nie będzie już odwoływać się do charakteru popularno – masowego, ale alternatywno – eksperymentującego; konstruowana będzie także na innych trendach i kategoriach produktowych. Będzie miała także inną osobowość: styl wizualny, charakter komunikacji, ton emocjonalny. (zob. plansze powyżej). Nowy slogan marki to: Zrób wrażenie! W tym duchu reprozycjonowaniu uległy także wszystkie produkty promocyjne marki: OH Festival, OH Cafe, OH Art i inne.

Marka zyska także osobny wymiar poprzez dwie submarki: Open Hair Lifestyle i Open Hair Professional. Marka OH Lifestyle to zaawansowany wymiar społecznościowy marki, natomiast OH Professional to wymiar biznesowy.

Zbudowaliśmy dla marki także założenia nowego look & feel oraz długookresową strategię komunikacji marki.

Zupełną nowością, którą zaprojektowaliśmy wraz z zespołem Metamorphosis Design, jest księga marki, w której przedstawiliśmy istotę marki OH. Jest to nowa jakość w zakresie przedstawiania głębokiej osobowości marek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *