Sieradz – strategia marki miasta

Sieradz – strategia marki miasta

sieradz-stra4
sieradz-stra2
sieradz-stra3

Sieradz jest niewielkim miastem w województwie łódzkim. W czasie, gdy powierzono nam budowę kompleksowego systemu promocji (rok 2007), było miastem zaniedbanym i pozbawionym jakichkolwiek znaczących działań o charakterze promocyjnym. Budowa strategii marki oraz zestawu produktów promocyjnych miała być jedną z podstaw kompleksowej rewitalizacji miasta.

W rezultacie wypracowaliśmy koncepcję marki Sieradz. Gościnny dla rozwoju. Jej rdzeniem jest pokazywanie różnych aspektów prorozwojowych miasta, akcentowanie dobrego przygotowania do przyjęcia turystów i inwestorów.  Zobacz szerszą ocenę \ opis marki.

W 2014 roku dokonaliśmy gruntownego rebrandingu marki miasta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *