Oleśnica – strategia marki miasta

Oleśnica – strategia marki miasta

Oleśnica jest jednym z wielu niedużych miast Dolnego Śląska. Władze tego miasta szczycą się wysokim poziomem inwestycji infrastrukturalnych oraz równie wysoką jakością obsługi w Urzędzie Miasta (wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001). Jednak Władze Oleśnicy doszły do wniosku, że najważniejsze atuty miasta nie są w wystarczającym stopniu wyeksponowane – Oleśnica potrzebuje nowego wyrazistego wizerunku, aby móc skutecznie konkurować z wieloma innymi porównywalnymi miastami. W wyniku tej decyzji, powierzono naszej agencji zadanie budowy strategii promocji miasta. Było to pierwsze miasto dla jakiego pracowaliśmy – w latach 2003 – 2004.

W wyniku naszej pracy wraz z przedstawicielami Urzędu Miasta oraz społeczności lokalnej, wypracowaliśmy założenia strategii marki – Oleśnica. Miasto w dobrym stylu. Strategia marki została wyposażona także w kilka produktów turystycznych, związanych z promocją zabaw miejskich wokół muzyki jazzowej oraz festiwalu „Ola Jazz Fiesta”.

Obecnie strategia już wygasła i miasto realizuje inne założenia promocyjne.

Zob. rekomendację z Oleśnicy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *