Krotoszyn – strategia marki miasta

Krotoszyn – strategia marki miasta

Krotoszyn to dynamiczne miasto, leżące na styku województwa dolnośląskiego i wielkopolskiego. Po zakończeniu – jak w większości polskich miast – infrastrukturalnej modernizacji miasta, władze miasta uznały, że kolejnym krokiem powinna być zmiana wizerunku miasta. Rozpisano przetarg na budowę Strategii Promocji Krotoszyna, w wyniku której powierzono to zadanie naszej agencji.

Wykonaliśmy dla Krotoszyna:

  • Audyt sytuacji marki
  • Analiza kapitałów i potencjału promocyjnego miasta
  • Strategia marki Krotoszyna – Krotoszyn. Współ-działamy.
  • Strategia marki społecznej, produkty promocyjne – KrotoFest.
  • Strategia marki turystycznej, produkty promocyjne
  • Konsulting brandingowy z zakresu marki miasta

Zob. także:

Zob. inne projekty dla Krotoszyna:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *