Łowicz – strategia marki miasta

Łowicz – strategia marki miasta

Łowicz to miasto w województwie łódzkim. O jego randze nie stanowi wielkość, ale wspaniała historia i bogate zasoby kultury ludowej i folkloru. Wszelkie badania wskazują, że jest to jedna ze stolic polskiego folkloru. Atuty te postanowiliśmy wykorzystać w strategii marki turystycznej – folklor łowicki.

Natomiast w ramach DNA marki miasta postanowiliśmy połączyć bogate tradycje historyczne z otwartością mieszkańców na nowe trendy rozwojowe, w tym przede wszystkim zrównoważony rozwój. Ostatecznie opracowaliśmy wizje marki miasta: Łowicz miasto harmonii. W jej ramach Łowicz dąży do zrównoważonego rozwoju w perspektywie miasta przyjaznego do życia, dlatego mądrze łączy wymogi nowoczesnego rozwoju infrastrukturalnego z różnorodnymi potrzebami swoich mieszkańców, inspirując się swoja wspaniałą przeszłością otwiera się na nowe trendy i wyzwania. Wartości marki to: tradycja, otwartość, harmonia, gościnność.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *