VivaCity – strategia marki turystycznej Koszalina

VivaCity – strategia marki turystycznej Koszalina

Koszalin-vivacity2

Po wykreowaniu marki Koszalin. Pełnia życia, zbudowaliśmy markę turystyczną Koszalin VivaCity. Jest to marka promująca Koszalin jako miasta żywiołów w aktywnej równowadze.

Innymi słowy, jest ona wyrazem miasta równoważących się żywiołów:

  • aktywnego, świeżego, pozytywnego, o dobrej energii,
  • łagodnego i nieprzeciążonego natłokiem negatywnego pośpiechu.

Promieniuje ona na wszystkie sfery życia mieszkańców Koszalina oraz wszystkich tych, którzy znajdą się w jego pobliżu i powoduje, że szukają oni różnorodnych wrażeń płynących z doświadczeń związanych z jednej stron z pulsującym życiem żywiołem morza, przyrody i aktywną ofertą miasta – a pełnym spokoju i harmonii żywiołem jezior, lasów i relaksującą ofertą miasta.

Marka wyraża się poprzez kilka wiodących produktów. Najważniejsze z nich to:

 

MARKA VIVACITY

MARKA VIVACITY

... niech żyje miasto; niech żyje Koszalin - miasto dobrego życia, pełne dobrej, pozytywnej energii
EQUILIBRIUM MULTIMEDIA CHILL-ART FESTIVAL

EQUILIBRIUM MULTIMEDIA CHILL-ART FESTIVAL

Główna impreza promująca wizję miasta jako ACTIVE BALANCE CITY. Całkowicie nowy - w skali międzynarodowej - typ eventu w kategorii artystyczno-rozrywkowej. Łączy muzykę chillout, psycho-jazz, ambient z oddziaływaniem artystycznym na wszystkie zmysły.
KOSZALIN OUTDOOR MEETING

KOSZALIN OUTDOOR MEETING

Ma być znaczącym w Polsce wydarzeniem poświęconym outdoorowi i turystyce kwalifikowanej i alternatywnej. Promuje mało znane formy aktywności wokół koncepcji czterech żywiołów.
WELLNESS VIVAL - FESTIWAL DOBREGO ŻYCIA

WELLNESS VIVAL - FESTIWAL DOBREGO ŻYCIA

Zdarzenie promujące najnowsze tendencje w zakresie kształtowania dobrego, zdrowego – aktywnego i zrównoważonego - stylu życia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *